☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Gminy Rokietnica
Grafika zawierająca herb Urząd Gminy Rokietnica

Czwartek 04.03.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Wniosek o zmianę danych w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Symbol:
RS.6233

Nr karty:
RS-06

Wydział:
Referat Ochrony Środowiska

Dokumenty:
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
Wniosek

Podstawa prawna

  • art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1289);
  • art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2168);
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1827).

Opłaty:
Za dokonanie zmiany wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej pobiera się opłatę skarbową w wysokości 50,00 zł*. Jednak gdy zmiana wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej dotyczy rozszerzenia zakresu działalności opłata skarbowa wynosi 50% stawki określonej od wpisu, tj. 25,00 zł*.

* opłata skarbowa płatna na konto Urzędu Gminy w Rokietnicy ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, nr 69 9043 1041 3041 0023 9110 0001 (Poznański Bank Spółdzielczy Oddział w Rokietnicy).

Termin odpowiedzi:
7 dni

Jednostka odpowiadająca:
Katarzyna Lokke, Kierownik Referatu Ochrony Środowiska, tel. 618960616

Tryb odwoławczy:
-

Uwagi:
Zgodnie z art. 66 ust. 5 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić organowi prowadzącemu rejestr (Wójtowi Gminy Rokietnica) zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych.

Uzupełnienie wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku złożenia stosownego wniosku o zmianę danych w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Stosowany wniosek składa się na podstawie art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1289) . Dodatkowo do ww. wniosku należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej określonej na podstawie Załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827).

Wytworzył:
Katarzyna Lokke
Udostępnił:
Katarzyna Sokulska
(2017-03-10 14:26:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Katarzyna Sokulska
(2018-03-22 12:08:35)
 
 
liczba odwiedzin: 4505728

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X