Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Symbol:
RS.6233
Nr karty:
RS-09
Wydział:
Referat Ochrony Środowiska
Dokumenty:
Dowód wpłaty opłaty skarbowej
Wniosek
Podstawa prawna
- art. 9i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289);
- art. 73. ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2168);
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1827).
Opłaty:
50 zł
opłata skarbowa płatna na konto Urzędu Gminy w Rokietnicy ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, nr 69 9043 1041 3041 0023 9110 0001 (Poznański Bank Spółdzielczy Oddział w Rokietnicy)
Termin odpowiedzi:
7 dni
Jednostka odpowiadająca:
Katarzyna Lokke, Kierownik Referatu Ochrony Środowiska, tel. 618960616
Tryb odwoławczy:
-
Uwagi:
Wykreślenie z Rejestru Działalności Regulowanej jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku złożenia stosownego wniosku o wykreślenie z Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Stosowany wniosek składa się na podstawie art. 9i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289) oraz art. 73. ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2168). W myśl art. 9 i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289) w przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć do organu prowadzącego rejestr, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.