Węzeł przesiadkowy Rokietnica
Węzeł przesiadkowy Rokietnica
Ogłoszenie o zamówieniu >>> kliknij tutaj
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>> kliknij tutaj
Załączniki do specyfikacji:
Załącznik nr 1. Program Funkcjonalno-Użytkowy >>> kliknij tutaj
Załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego:
1. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr XXXV/292/2013 z dnia 29 kwietnia 2013 r.
2. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr LI/477/2018 z dnia 5 marca 2018 r.
3. Kopia decyzji Wojewody Wielkopolskiego nr 41/2017 z dnia 31 lipca 2017 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zal_03_DLICP_41_2017_zalacznik
4. Kopia decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska nr WOO-II.4207.50.2017.ZP.17 z dnia 11 sierpnia 2017 r. o środowiskowych uwarunkowaniach.
5. Wypis i wyrys z ewidencji gruntów dla działek nr 326/21, 326/23, 326/13, 230/1, 230/7, obręb Rokietnica, gm. Rokietnica.
6. Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
7. Mapa zasadnicza nieaktualizowana.
8. Koncepcja architektoniczna zabudowy terenów dworca w Rokietnicy autorstwa pracowni MENUO Julia Stryjska-Banaszak z grudnia 2016 r. wraz z aktualizacją z listopada 2018 r.
Zal_08_Koncepcja_02_NOWY BUDYNEK DWORCA_1
Zal_08_Koncepcja_03_NOWY BUDYNEK DWORCA_2
Zal_08_Koncepcja_04_WIZUALIZACJA_1
Zal_08_Koncepcja_04_WIZUALIZACJA_2
Zal_08_Koncepcja_04_WIZUALIZACJA_3
Zal_08_Koncepcja_04_WIZUALIZACJA_4
Zal_08_Koncepcja_04_WIZUALIZACJA_5
Załącznik nr 2. Formularz ofertowy
Załącznik nr 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5. Informacja na temat grupy kapitałowej
Załącznik nr 6.1. Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 6.2. Wykaz usług
Załącznik nr 7.1. Wykaz osób (do realizacji robót budowlanych)
Załącznik nr 7.2. Wykaz osób (do opracowania dokumentacji)
Załącznik nr 8. Wzór umowy
Załącznik nr 9. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania swoich zasobów
/-/ Bartosz Derech
Wójt Gminy Rokietnica
Rokietnica, dnia 30 stycznia 2019 r.
Działając na podstawie art.38 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zamawiający dokonuje wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ.
Pytanie 1
Wykonawca wnosi o zmianę zapisu pkt.7.2 ppkt 2.1 SIWZ dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia. Z uwagi na największy zakres robót drogowych prosimy o umożliwienie pełnienia funkcji Kierownika budowy również osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Odpowiedź;
Zamawiający umożliwia pełnienie funkcji kierownika budowy również osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w związku z tym Zamawiający w pkt 7.2 ppkt 2.1 SIWZ w miejsce zapisu „kierownik robót drogowych” wprowadza zapis „kierownik budowy – min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej”
Zmianie ulegają odpowiednio zapisy zawarte we wzorze umowy tj. w § 26 ust.1 wprowadza się punkt 3 o treści „ kierownik budowy - ……………………posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej”.
Wykreśla się zapis § 26 ust.2 p.3 wzoru umowy.
Zamawiający dokonuje modyfikacji zapisu § 17 ust.2 dotyczącego terminu płatności, który otrzymuje brzmienie:
1) Pierwsza – po odbiorze Koncepcji przez Zamawiającego – na 30 % wynagrodzenia za Opracowanie.
2) Druga – po odbiorze projektu budowlanego przez Zamawiającego na 50 % wynagrodzenia za Opracowanie.
3) Trzecia – po uzyskaniu i przedstawieniu Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na budowę na 10% wynagrodzenia za Opracowanie.
4) Czwarta – po akceptacji projektu wykonawczego przez Zamawiającego na 10% wynagrodzenia za Opracowanie.
Pytanie 2
Ze względu na duży zakres zadania i konieczność współpracy wielu branż wnosimy o przedłużenie terminu składania ofert o czas niezbędny dla wykonawców na szczegółowe i rzetelne przygotowanie ofert, uwzględniających wszystkie wymagania Zamawiającego tj. co najmniej o 2 tygodnie.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na przedłużenie terminu składania ofert.
Z up. Wójta
/-/ Arkadiusz Klapiński
Zastępca Wójta Gminy Rokietnica
Rokietnica, dnia 19 lutego 2019 r.
Pytanie z dnia 19 lutego 2019 r.
Pytanie
Zwracamy się z prośbą o umieszczenie na stronie Zamawiającego formularza "ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU DO ODDANIA SWOICH ZASOBÓW"
Odpowiedź:
W załączeniu zamieszczamy przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania swoich zasobów - kliknij tutaj
/-/ Halina Wroniecka
Starszy Inspektor ds. Zamówień publicznych
Rokietnica, dnia 26 lutego 2019 r.
Rokietnica, dnia 1.03.2019 r.
Informacja z otwarcia ofert
Do postępowania złożono 5 ofert przetargowych.
Oferta Nr 1.
TOR-MEL Sp. z o.o. ul. Poznańska 105, 62-052 Komorniki
Całkowita wartość zamówienia (zł brutto) |
18.450.000,00 |
|
2.398.500,00 |
|
15.990.000,00 |
|
61.500,00
|
Okres gwarancji w pełnych miesiącach |
60 miesięcy |
Oferta Nr 2
INFRADROG CHODZIEŻ SP. Z OO. SP.K. ul. Ks. Ksyckiego 6B/1, 64-800 Chodzież
Całkowita wartość zamówienia (zł brutto) |
10.315.722,39 |
|
418.200,00 |
|
9.885.222,39 |
|
12.300,00
|
Okres gwarancji w pełnych miesiącach |
60 miesięcy |
Oferta Nr 3
INFRAKOM KOSCIAN Sp. z o.o. Sp.k. ul. F. Nowowiejskiego 4, 64- 000 Kościan
Całkowita wartość zamówienia (zł brutto) |
11.984,000,00 |
|
590.000,00 |
|
11.380.000,00 |
|
14.000,00
|
Okres gwarancji w pełnych miesiącach |
60 miesięcy |
Oferta Nr 4
PUB „BRUKPOL’ S.C. Strzelce Wielkie 81C, 63-820 Piaski
Całkowita wartość zamówienia (zł brutto) |
16.073.025,00 |
|
738.000,00 |
|
15.322.725,00 |
|
12.300,00
|
Okres gwarancji w pełnych miesiącach |
60 miesięcy |
Oferta Nr 5
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Sławomir Lisiewicz Stróżewo, 64-800 Chodzież
Całkowita wartość zamówienia (zł brutto) |
17.466.000,00 |
|
575.640,00 |
|
16 826.400,00 |
|
63.960,00
|
Okres gwarancji w pełnych miesiącach |
60 miesięcy |
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 13.878.977,13 zł brutto.
Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności zgodnie z zapisami SIWZ.
/-/ Halina Wroniecka
Starszy Inspektor ds. Zamówień Publicznych
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego