Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze starszego specjalisty do spraw kontroli terenowej, inwestycji i odbiorów w Urzędzie Gminy Rokietnica

Nr RO.2110.8.2024

Rokietnica, dn. 03.09.2024 r.

Wójt Gminy Rokietnica
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

STARSZEGO SPECJALISTY  DO SPRAW KONTROLI TERENOWEJ, INWESTYCJI I ODBIORÓW

W URZĘDZIE GMINY ROKIETNICA

I. DANE PODSTAWOWE

  1. Nazwa stanowiska pracy: Stanowisko do spraw kontroli terenowej, inwestycji i odbiorów - starszy specjalista
  2. Komórka organizacyjna: Referat Inwestycji i Infrastruktury
  3. Wymiar etatu: pełen wymiar czasu pracy
  4. Warunki pracy:

1) praca biurowa przy komputerze – 60%

2)  praca w terenie – 40%
II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie:
  • konieczne: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
  • pożądane: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalnościach: inżynieria drogowa lub budownictwo drogowe lub budownictwo komunikacyjne, innym o specjalności z zakresu budowy i eksploatacji dróg lub administracja, zarządzanie, inżynieria środowiska, gospodarka przestrzenna – mile widziane ukończenie technikum drogownictwa lub technikum budowlanego;
  1. praktyka:
  • konieczna: co najmniej roczny staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej rok działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z opisem stanowiska pracy (stanowisko związane z drogownictwem, inwestycjami drogowymi, eksploatacją dróg, projektowaniem dróg, nadzorem inwestycji drogowych, budownictwem, inwestycjami komunalnymi, inżynierią środowiska, projektowaniem, nadzorem inwestycji, zarządzaniem działalnością i prowadzeniem spraw administracyjnych, itp.);
  • pożądana: co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z opisem stanowiska pracy (stanowisko związane z drogownictwem, inwestycjami drogowymi, eksploatacją dróg, projektowaniem dróg, nadzorem inwestycji drogowych, budownictwem, inwestycjami komunalnymi, inżynierią środowiska, projektowaniem, nadzorem inwestycji, zarządzaniem działalnością i prowadzeniem spraw administracyjnych, itp.) lub co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej na stanowisku zgodnym z wymaganiami dotyczącymi opisu stanowiska pracy; mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych;
  1. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. prawo jazdy kat. „B”,
  4. znajomość przepisów prawa:

ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, Prawo energetyczne, Prawo wodne, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ustawa o drogach publicznych, ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Prawo zamówień publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, RODO, Statut Gminy Rokietnica.

III. WYMAGANIA DODATKOWE  pożądane od kandydata

  1. bardzo dobra znajomość topografii gminy Rokietnica,
  2. biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  3. znajomość programów kosztorysowych;
  4. umiejętności kosztorysowania robót budowlanych;
  5. umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów;
  6. umiejętność budowania dobrych relacji z klientem Urzędu oraz współpracownikami;
  7. sprawna i efektywna organizacja pracy;
  8. planowanie i analityka;
  9. praca w zespole;
  10. umiejętności negocjacyjne;
  11. umiejętność redagowania informacji, ogłoszeń, pism, decyzji;
  12. obsługa urządzeń techniki biurowej;
  13. kompetencje:
    1) samodzielność,
    2) rzetelność,
    3) obowiązkowość,
    4) odpowiedzialność,
    5) terminowość,
    6) obiektywizm,
    7) komunikatywność,
    8) zarządzanie czasem,
    9) odporność na stres i na zmiany w pracy,
    10) wysoka kultura osobista.

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru

  1. Realizacja zadań zarządcy dróg gminnych w zakresie bieżącego i zimowego utrzymania,
    1) przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych,
    2) bieżąca kontrola sieci dróg gminnych,
    3) ustalanie harmonogramu zleceń,
    4) odbiory wykonanych prac,
    5) nadzór nad zadaniem zimowego utrzymania dróg realizowanym na zlecenie Urzędu przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bytkowie,
    6) pełnienie dyżuru telefonicznego zimowego utrzymania dróg;
  2. nadzór i realizacja zadań związanych z budową i konserwacją odwodnienia i urządzeń wodnych, w tym współpraca ze spółkami wodnymi;
  3. realizacja zadań dotyczących inwestycji, remontów i utrzymania kanalizacji deszczowej, w tym przeglądy okresowe i gwarancyjne;
  4. uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
  5. obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
  6. współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
  7. współpraca z pracownikiem ds. funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania;
  8. informowanie kierowników komórek organizacyjnych Urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych Gminy o podjętych rozstrzygnięciach i ustaleniach, mających związek z przedmiotem prowadzonych przez nich spraw lub jeżeli ich znajomość jest niezbędna do zharmonizowania działalności Urzędu lub Gminy;
  9. dokonywanie czynności związanych z realizacją umów wynikających z zadań merytorycznych stanowiska pracy, w tym pisemne informowanie kierownika Referatu Gospodarki Finansowo-Budżetowej o zasadności naliczania kar umownych z tytułu niedotrzymania zapisów w/w umów;
  10. przygotowywanie materiałów (w tym fotograficznych) dotyczących realizowanych zadań do ich publikacji w środkach masowego przekazu i ich przekazywanie do Referatu Organizacyjnego i Promocji;
  11. prowadzenie samochodu służbowego.

V. INFORMACJE O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY

  1. praca biurowa przy komputerze – 60%
  2. praca w terenie – 40%

Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

VI. Dodatkowe informacje

W Urzędzie Gminy w Rokietnicy w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

VII. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów

  1. życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
  2. list motywacyjny,
  3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
  1. wykształcenie (np. dyplomu ukończenia studiów wyższych),
  2. staż pracy,
  3. posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),
  1. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  2. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
  3. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  4. kwestionariusz osobowy – wg wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rokietnica,
  5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku.
    Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druk obejmujący wszystkie wymagane oświadczenia. (pobierz druk)

Komisja rekrutacyjna powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko do spraw kontroli terenowej, inwestycji i odbiorów – STARSZY SPECJALISTA w Urzędzie Gminy Rokietnica uprawniona będzie do ewentualnego żądania dostarczenia brakujących lub uzupełnienia dokumentów załączonych do oferty pracy lub złożenia przez kandydata wyjaśnień co do treści oferty w trakcie trwania procesu naboru.

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru

ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko do spraw kontroli terenowej, inwestycji i odbiorów – STARSZY SPECJALISTA w Urzędzie Gminy Rokietnica” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rokietnica ul. Golęcińska 1 w sekretariacie Urzędu lub w Biurze Obsługi Interesanta  następujących godzinach:

  • poniedziałek w godz. 8.30 – 18.00,
  • od wtorku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30,
  • piątek w godz. 7.30 – 14.00,

lub przesłać pocztą w terminie do dnia 13 września 2024r. (decyduje data wpłynięcia oferty do Urzędu Gminy).

Prosimy o podanie telefonu kontaktowego.

  1. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
  2. z każdym z kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w terminie uzgodnionym telefonicznie;
  3. po rozstrzygnięciu naboru na wolne stanowisko urzędnicze na stronie podmiotowej Urzędu Gminy Rokietnica: www.rokietnica.pl - Biuletyn Informacji Publicznej – http://bip.rokietnica.pl w menu „Urząd Gminy” zakładka „Oferty pracy” upowszechniona zostanie informacja o wynikach naboru;
  4. informacji o przebiegu postępowania udziela pracownik Referatu Organizacyjnego i Promocji – referent Małgorzata Ciesielczyk, tel. 618960634, e-mail: malgorzata.ciesielczyk@rokietnica.pl

IX. Informacja o wyniku naboru

  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:
  1. stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rokietnica.pl,
  2. tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rokietnica ul. Golęcińska 1.

X. Informacja o istotnych warunkach stosunku pracy

  1. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nie przekraczający 6 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika;
  2. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem; na umotywowany wniosek Wójt Gminy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.

 

XI. Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Rokietnica

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rokietnica z siedzibą przy ul. Golęcińskiej 1, 62-090 Rokietnica;
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@rokietnica.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  • niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w celu rekrutacji pracownika na stanowisko do spraw kontroli terenowej, inwestycji i odbiorów w Urzędzie Gminy Rokietnica na podstawie ustawy
    o pracownikach samorządowych
    (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz udostępnione członkom Komisji Rekrutacyjnej, powołanej Zarządzeniem Wójta Gminy Rokietnica;
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu pracy;
  2. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa;
  3. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, ich sprostowania (poprawiania), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
  4. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl), na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
  5. podanie Pani/Pana danych jest Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie informacji wskazanych w art. 221 Kodeksy Pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie rozpatrywana przez Komisję Rekrutacyjną.

Rokietnica, dnia 3 września 2024 r.

Z up. Wójta Gminy Rokietnica
Danuta Potrawiak

Sekretarz Gminy Rokietnica

Wytworzył:
Małgorzata Ciesielczyk
Udostępnił:
Sokulska Katarzyna
(2024-09-03 14:31:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Sokulska Katarzyna
(2024-09-03 14:41:56)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki