Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora do spraw ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania w Urzędzie Gminy Rokietnica

Nr RO.2110.9.2024

Rokietnica, dn. 24.09.2024 r.

Wójt Gminy Rokietnica
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA DO SPRAW EWIDENCJI ULIC I NIERUCHOMOŚCI, DRÓG I ICH UTRZYMANIA

W URZĘDZIE GMINY ROKIETNICA

I. DANE PODSTAWOWE

  1. Nazwa stanowiska pracy: stanowisko do spraw ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania – PODINSPEKTOR;
  2. Komórka organizacyjna: Referat Inwestycji i Infrastruktury;
  3. Wymiar etatu: pełen wymiar czasu pracy;
  4. Przewidywany termin zatrudnienia: październik/listopad 2024 r.
  5. Warunki pracy:
    1) praca biurowa przy komputerze – 80%;
    2) kontrola w terenie - 20%.

II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie:
  1. konieczne: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
  2. pożądane: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalnościach: budownictwo, budownictwo drogowe, budownictwo komunikacyjne, inne dot. budowy i eksploatacji dróg, architektura lub administracja, zarządzanie, inżynieria środowiska, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami;
  1. praktyka:
    1) konieczna: co najmniej roczny staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej rok działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z opisem stanowiska pracy (stanowisko związane z drogownictwem, inwestycjami drogowymi, projektowaniem dróg, nadzorem inwestycji drogowych, eksploatacją dróg, budownictwem, gospodarką nieruchomościami, inwestycjami komunalnymi, projektowaniem, nadzorem inwestycji, zarządzaniem itp.);
    2) pożądana: co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku zgodnym z wymaganiami dotyczącymi opisu stanowiska pracy;
  1. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  2. nieposzlakowana opinia;
  3. prawo jazdy kat. „B”;
  4. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym, ustawy Prawo energetyczne, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, RODO.

III. WYMAGANIA DODATKOWE  pożądane od kandydata:

  1. umiejętność korzystania i interpretowania przepisów prawa,
  2. biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel);
  3. umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.
  4. umiejętność budowania dobrych relacji z klientem Urzędu oraz współpracownikami;
  5. sprawna i efektywna organizacja pracy;
  6. planowanie i analityka;
  7. praca w zespole;
  8. umiejętność redagowania informacji, ogłoszeń, pism, decyzji;
  9. umiejętności negocjacyjne;
  10. obsługa urządzeń techniki biurowej;
  11. prawo jazdy kategorii „B”,
  12. kompetencje:
    1) samodzielność,
    2) rzetelność,
    3) obowiązkowość,
    4) odpowiedzialność,
    5) terminowość,
    6) obiektywizm,
    7) komunikatywność,
    8) zarządzanie czasem,
    9) odporność na stres i na zmiany w pracy,
    10) wysoka kultura osobista.

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

  1. Realizacja zadań dotyczących zarządcy dróg gminnych w zakresie wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, w tym:
  1. przygotowywanie decyzji, zezwoleń, uzgodnień związanych z pasem drogowym:
  1. decyzje na lokalizację urządzeń w pasie drogowym,
  2. decyzji na zajęcie pasa drogowego,
  3. decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
  4. decyzji na umieszczenie reklam w pasie drogowym,
  5. uzgadnianie budowy sieci i przyłączy energetycznych oraz gazowych;
  1. wygaszanie decyzji i wydawanie nowych decyzji w wyniku zmiany właściciela urządzenia (zmiana podmiotu) w pasie drogowym;
  2. naliczanie opłat związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym, umieszczeniem urządzeń infrastruktury  technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządcy dróg lub ruchu drogowego, zajęcia pasa drogowego;
  3. nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych;
  4. kontrola realizacji wydanych decyzji, zezwoleń i uzgodnień;
  1. współpraca w zakresie ustanawiania służebności na działkach gminnych w zakresie lokalizacji infrastruktury technicznej;
  2. przygotowywanie inwestycji, remontów, utrzymania i modernizacji obiektów elektrotechnicznych i  oświetlenia ulicznego,  w tym w szczególności:
  1. ustalanie zakresu rzeczowego,
  2. wstępne szacowanie kosztów,
  3. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  4. sprawdzanie kompletności dokumentacji projektowej,
  5. uzyskiwanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń na budowę (innych zezwalających na realizację robót) i użytkowanie obiektów,
  6. przeglądy okresowe i gwarancyjne;
  1. pełnienie dyżuru telefonicznego zimowego utrzymania dróg;
  2. prowadzenie codziennej obsługi samochodu służbowego Urzędu Gminy Rokietnica oraz jego ewidencji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  3. uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
  4. obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
  5. współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
  6. współpraca z pracownikiem ds. funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania;
  7. przygotowywanie materiałów (w tym fotograficznych) dotyczących realizowanych zadań do ich publikacji w środkach masowego przekazu i ich przekazywanie do Referatu Organizacyjnego i Promocji;
  8. prowadzenie samochodu służbowego.

V. INFORMACJE O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY:

  1. praca biurowa przy komputerze – 80%;
  2. kontrola w terenie 20%.

Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

VI. Dodatkowe informacje:

W Urzędzie Gminy w Rokietnicy w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

VII. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:

  1. życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
  2. list motywacyjny,
  3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
  1. wykształcenie (np. dyplomu ukończenia studiów wyższych),
  2. staż pracy,
  3. posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),
  1. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  2. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
  3. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  4. kwestionariusz osobowy – wg wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rokietnica,
  5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku.
    Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 Ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druk obejmujący wszystkie wymagane oświadczenia. (pobierz druk).

Komisja powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko podinspektora ds. ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania w Urzędzie Gminy Rokietnica uprawniona będzie do ewentualnego żądania dostarczenia brakujących lub uzupełnienia dokumentów załączonych do oferty pracy lub złożenia przez kandydata wyjaśnień co do treści oferty w trakcie trwania procesu naboru.

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko do spraw ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania - podinspektor w Urzędzie Gminy Rokietnica” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rokietnica ul. Golęcińska 1 -budynek „C” Biuro Obsługi Interesanta w następujących godzinach:

  • poniedziałek w godz. 8.30 – 18.00,
  • od wtorku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30,
  • piątek w godz. 7.30 – 14.00,

lub przesłać pocztą w terminie do dnia 7 października 2024 r. (decyduje data wpłynięcia oferty do Urzędu Gminy).

Prosimy o podanie telefonu kontaktowego.

  1. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane;
  2. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
  3. z każdym z kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w terminie uzgodnionym telefonicznie;
  4. po rozstrzygnięciu naboru na wolne stanowisko urzędnicze na stronie podmiotowej Urzędu Gminy Rokietnica: www.rokietnica.pl - Biuletyn Informacji Publicznej – http://bip.rokietnica.pl w menu „Urząd Gminy” zakładka „Oferty pracy” upowszechniona zostanie informacja o wynikach naboru;
  5. Informacji o przebiegu postępowania udziela pracownik Referatu Organizacyjnego i Promocji – referent Małgorzata Ciesielczyk tel. 61 89 60 634 malgorzata.ciesielczyk@rokietnica.pl.

IX. Informacja o wyniku naboru:

  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:
  1. stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rokietnica.pl
  2. tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rokietnica ul. Golęcińska 1

X. Informacja o istotnych warunkach stosunku pracy

  1. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nie przekraczający 6 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika;
  2. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem; na umotywowany wniosek Wójt Gminy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.

XI. Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Rokietnica

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rokietnica z siedzibą przy ul. Golęcińskiej 1, 62-090 Rokietnica;
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@rokietnica.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  • niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w celu rekrutacji pracownika na stanowisko pracy podinspektora do spraw ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania w Urzędzie Gminy Rokietnica na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz udostępnione członkom Komisji Rekrutacyjnej, powołanej Zarządzeniem Wójta Gminy Rokietnica;  
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych  osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu pracy;
  2. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa;
  3. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, ich sprostowania (poprawiania), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
  4. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl), na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
  5. podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie informacji wskazanych w art. 221 Kodeksy Pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie rozpatrywana przez Komisję Rekrutacyjną.

Bartosz Derech

Wójt Gminy Rokietnica

Rokietnica, 24 września 2024 r.

Wytworzył:
Danuta Potrawiak
Udostępnił:
Sokulska Katarzyna
(2024-09-24 12:47:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Sokulska Katarzyna
(2024-09-24 12:55:52)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki