Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania w Urzędzie Gminy Rokietnica

Wójt Gminy Rokietnica
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

SPECJALISTY DO SPRAW EWIDENCJI ULIC I NIERUCHOMOŚCI, DRÓG I ICH UTRZYMANIA

W URZĘDZIE GMINY ROKIETNICA

 

I. DANE PODSTAWOWE

  1. Nazwa stanowiska pracy: stanowisko stanowisko do spraw ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania – SPECJALISTA;
  2. Komórka organizacyjna: Referat Inwestycji i Infrastruktury;
  3. Wymiar etatu: pełen wymiar czasu pracy;
  4. Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2024 r.
  5. Warunki pracy: praca biurowa przy komputerze – 80%; kontrola w terenie - 20%.

II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE

1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3. wykształcenie:

  • konieczne: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
  • pożądane: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalnościach: budownictwo, budownictwo drogowe, budownictwo komunikacyjne, inne dot. budowy i eksploatacji dróg, architektura lub administracja, zarządzanie, inżynieria środowiska, gospodarka przestrzenna gospodarka nieruchomościami

4. ​​​​​​​praktyka:

  • pożądana: co najmniej roczny staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej rok działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z opisem stanowiska pracy (stanowisko związane z drogownictwem, inwestycjami drogowymi, projektowaniem dróg, nadzorem inwestycji drogowych, wksploatacją dróg, budownictwem, gospodarką nieruchomościami, inwestycjami komunalnymi, projketowaniem, nadzorem inwestycji, zarządzaniem itp.); mile widziany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku zgodnym z wymaganiami dotyczącymi opisu stanowiska pracy

​​​​​​​5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6. nieposzlakowana opinia;

7. prawo jazdy kat. „B”;

8. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym, ustawy Prawo energetyczne, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, RODO.

III. WYMAGANIA DODATKOWE  pożądane od kandydata:

  1. umiejętność korzystania i interpretowania przepisów prawa;
  2. biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel);
  3. umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów;
  4. umiejętność dobrych relacji z klientem Urzędu oraz współpracownikami;
  5. sprawna i efektywna organizacja pracy;
  6. planowanie i analityka;
  7. praca w zespole;
  8. umiejętność redagowania informacji, ogłoszeń, pism, decyzji;
  9. umiejętności negocjacyjne;
  10. obsługa urządzeń techniki biurowej;
  11. kompetencje:
  • samodzielność,
  • rzetelność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność,
  • terminowość,
  • obiektywizm,
  • komunikatywność,
  • zarządzanie czasem,
  • odporność na stres i na zmiany w pracy,
  • wysoka kultura osobista.

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

1. Realizacja zadań dotyczących zarządcy dróg gminnych w zakresie wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, w tym:

a. przygotowywanie decyzji, zezwoleń, uzgodnień związanych z pasem drogowym:

  • decyzje na lokalizację urządzeń w pasie drogowym,
  • decyzji na zajęcie pasa drogowego,
  • decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
  • decyzji na umieszczenie reklam w pasie drogowym,
  • uzgadnianie budowy sieci i przyłączy energetycznych oraz gazowych;

b. wygaszanie decyzji i wydawanie nowych decyzji w wyniku zmiany właściciela urządzenia (zmiana podmiotu) w pasie drogowym;

c. naliczanie opłat związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym, umieszczeniem urządzeń infrastruktury  technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządcy dróg lub ruchu drogowego, zajęcia pasa drogowego;

d. nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych;

e. kontrola realizacji wydanych decyzji, zezwoleń i uzgodnień;

  1. współpraca w zakresie ustanawiania służebności na działkach gminnych w zakresie lokalizacji infrastruktury technicznej;
  2. przygotowywanie inwestycji, remontów, utrzymania i modernizacji obiektów elektrotechnicznych i  oświetlenia ulicznego,  w tym w szczególności:
  • ustalanie zakresu rzeczowego,
  • wstępne szacowanie kosztów,
  • opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  • sprawdzanie kompletności dokumentacji projektowej,
  • uzyskiwanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń na budowę (innych zezwalających na realizację robót) i użytkowanie obiektów;
  • przeglądy okresowe i gwarancyjne,
  1. pełnienie dyżuru telefonicznego zimowego utrzymania dróg;
  2. uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
  3. obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
  4. współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
  5. współpraca z pracownikiem ds. funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania;
  6. przygotowywanie materiałów (w tym fotograficznych) dotyczących realizowanych zadań do ich publikacji w środkach masowego przekazu i ich przekazywanie do Referatu Organizacyjnego i Promocji;
  7. prowadzenie samochodu służbowego.

V. INFORMACJE O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY:

  1. praca biurowa przy komputerze – 80%;
  2. kontrola w terenie 20%.

Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

VI. Dodatkowe informacje:

W Urzędzie Gminy w Rokietnicy w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

VII. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:

  1. życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata
    z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
  2. list motywacyjny,
  3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
  1. wykształcenie (np. dyplomu ukończenia studiów wyższych),
  2. staż pracy  - jeśli dotyczy,
  3. posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),
  1. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  2. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
  3. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  4. kwestionariusz osobowy – wg wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rokietnica,
  5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku.
    Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 Ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druk obejmujący wszystkie wymagane oświadczenia. pobierz druk

Komisja powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko specjalisty ds. ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania w Urzędzie Gminy Rokietnica uprawniona będzie do ewentualnego żądania dostarczenia brakujących lub uzupełnienia dokumentów załączonych do oferty pracy lub złożenia przez kandydata wyjaśnień co do treści oferty w trakcie trwania procesu naboru.

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko do spraw ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania – specjalista w Urzędzie Gminy Rokietnica” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rokietnica ul. Golęcińska 1 -budynek „C” Biuro Obsługi Interesanta w następujących godzinach:

  • poniedziałek w godz. 8.30 – 18.00,
  • od wtorku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30,
  • piątek w godz. 7.30 – 14.00,

lub przesłać pocztą w terminie do dnia 12 listopada 2024 r. (decyduje data wpłynięcia oferty do Urzędu Gminy).

Prosimy o podanie telefonu kontaktowego.

  1. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane;
  2. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia
    21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
  3. z każdym z kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w terminie uzgodnionym telefonicznie;
  4. po rozstrzygnięciu naboru na wolne stanowisko urzędnicze na stronie podmiotowej
    Urzędu Gminy Rokietnica:
    www.rokietnica.pl - Biuletyn Informacji Publicznej – http://bip.rokietnica.pl w menu „Urząd Gminy” zakładka „Oferty pracy” upowszechniona zostanie informacja o wynikach naboru;
  5. Informacji o przebiegu postępowania udziela pracownik Referatu Organizacyjnego i Promocji – referent Małgorzata Ciesielczyk tel. 61 89 60 634 malgorzata.ciesielczyk@rokietnica.pl.

IX. Informacja o wyniku naboru:

  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:
  1. stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rokietnica.pl
  2. tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rokietnica ul. Golęcińska 1  

X. Informacja o istotnych warunkach stosunku pracy

  1. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nie przekraczający 6 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika;
  2. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem; na umotywowany wniosek Wójt Gminy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.​​​​​​​

XI. Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Rokietnica

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rokietnica z siedzibą przy ul. Golęcińskiej 1, 62-090 Rokietnica;
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@rokietnica.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  • niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w celu rekrutacji pracownika na stanowisko pracy specjalisty do spraw ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania w Urzędzie Gminy Rokietnica na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz udostępnione członkom Komisji Rekrutacyjnej, powołanej Zarządzeniem Wójta Gminy Rokietnica;   
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych  osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu pracy;
  2. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa;
  3. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, ich sprostowania (poprawiania), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
  4. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl), na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
  5. podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie informacji wskazanych w art. 221 Kodeksy Pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie rozpatrywana przez Komisję Rekrutacyjną.

 

Bartosz Derech

Wójt Gminy Rokietnica

Rokietnica, 30 października 2024 r.

 

Wytworzył:
Agnieszka Antczak
(2024-10-30)
Udostępnił:
Patrycja Różańska
(2024-10-30 12:08:49)
Ostatnio zmodyfikował:
Patrycja Różańska
(2024-10-30 12:24:57)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki